Hemlig offentlighet

Jag fick mig lite svar tillslut, bra eller dåligt jag vet inte.
Jag fick ju som sagt svar av KD tillslut också, dessa förespråkare av inbjudan till diskussion. Ett problem som jag kan se till det var att jag fick ett ganska kort och oengagerat svar, så jag kompletterade och skickade igen och möttes återigen av, ja just det tystnad . Ibland kan man undra sig om våra politiker tror att vi inte gillar diskussionen utan vi väljare anser att tystnad är grejen man gillar.
Fick även svar av (M) tillslut, och till henne hade jag tydligen gett sken om att jag var lite mentalt handikappad eller så trodde hon att jag gick i sexårsverksamhet och fröken hade gett mig en hjälpande han med att skriva ett brev till våra lokala politiker. Det skönaste med det här svaret var att jag fick förklarat för mig vad en sk. buffert innebär.
Likväl som dessa ovanstående människor  så struntar även (C) i att svara på kompletteringarna.

Resterande partier lyser fortfarande med sin frånvaro i inkorgen, även kommunen som man får för sig ska ha någon form av skyldighet att besvara frågor från allmänheten.

Det är lite trist och samtidigt skrämmande om det är så offentlighet fungerar.

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

Lämna en kommentar