Uppgiven

Då har dagen inträffat, det är den här dagen man drömt om eller dagen man fruktat inför. Men nu har det skett, Kronofogden gav upp hoppet om mig!

Jag fick i fredags ett brev ifrån kronofogden, öppnade det lite sådär elakt som man ofta gör nu för tiden då man får brev av sina vänner =O jag hade tydligen haft ett utmätningsförsök, kvinnan hade tydligen tagit reda på mina tillgångar och mina inkomster utan att ens prata med mig =O

Nu har detta inte så stor betydelse eftersom jag inte äger ens byxorna som jag använder, knappt ens maten jag äter, men nog måste man medge att det är ganska fantastiskt att man kan göra en utredning utan att prata med personen i fråga.. inte är det konstigt att tjänstemännen tror sig vara gud.

 

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

Kommentera

