Överlevde livet ?

Överlevde cancer – förlorar sitt hem Aftonbladet gör det igen, det är så fantastiskt märkligt att denna tidning bara kan ta upp ett problem om det finns ett ansikte att sätta in i tidningen. Tänk om en journalist skulle våga skriva om ett problem som faktiskt finns i den verklighet vi lever i. Dessa stackars människor finns på riktigt tillsammans med tusentals andra i Sverige, det är faktiskt såhär i den verklighet som utspelar sig varenda dag. Men när jag har försökt att få kontakt med journalister på aftonbladet, expressen och min lokala blaska då orkar de inte ens svara, skulle tro att det beror på att jag har berättat att jag vill få upp debatten inte att folk ska sitta och tycka synd om / håna just mig. En gång var det en journalist på sr som sökte folk som levde i ångest pga. Kronofogden han hette Ramin Farzin, han fick jag ett svar att han skulle återkomma…det var i Februari… så så intressant är inte våra historier får journalisterna

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

Kommentera

