Resor och dubbla betalningar

Jag kan förstå om en som jag skulle göra en Juholt, en Mona eller what ever
nu är det märkliga att det är allt som oftast de enade som förespråkar solidaritet som gör de mest korkade saker.

hur kan en människa som tjänar över en miljon kronor om året ens fuska med ett hyresbidrag, eller reseavdrag.
Hur kan det komma sig att en ledande människa som ska vara en förebild för oss människor är så fruktansvärt korkade. Den här mannen som stjäl pengar av er skattebetalare, ska nu sedan stå och berätta att vi måste ta skatte höjningar och nedskärningar tillsammans, att vi ska finansiera hans fuskande med småpengar (i hans värld)
själv ville jag få hjälp med att låna pengar för att mina barn och familj skulle få ha lyse kvar, nänä inte då, du kan eventuellt jobba svart svarar man på Humanistiska.
Jag vill få hjälp att ta tag i mitt liv och få någon form av stöd, nämen snälla vän, vi gör det sen.
för mig, oss  som är drabbade på samma sätt som jag är, ser detta som otroligt hånfullt,
för 160 000,- kunde jag ha min elräkning och mina lån på huset betalade 10 år. dvs jag skulle kunna skapa en trygghet åt min familj och mina barn.
Tyvärr är det bara en vision som jag kommer att få ha resten av mitt liv inte ens ett realistiskt mål.
Men jag hoppas ni som tjänar bra och fuskar till er mera små pengar och säger förlåt i hopp om att en som jag som faktiskt har rösträtt kvar ska förlåta.
Jag tycker verkligen att ni är patetiska

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

Kommentera

