Nu är jag en idiot igen, jag har dragit på mig skulder igen =(

fick ett brev i dagarna från en whatevernamn firma som har letat upp min konkurs från 2007, han har varit duktig och lyckats få ett av företagen att låta honom driva en av skulderna i bolaget, en skuld som har uppkommit på mig privat eftersom han ander att vi begärde företaget i konkurs en (1) månad försent enl. aktiebolagslagen.
jag har skulder på 1,5 milj redan är i personlig konkurs, varför ids man driva detta ca 4-5 år efteråt den nya skulden enl. honom är drygt 100 jämte ränta sen 2007.
Till problemet, just denna skuld vet jag att jag har betalt 50 000,- från aktiebolaget, hur får jag fram dessa papper nu då konkursen är avslutat sen många år tillbaka, vems problem är det att bevisa att skulden överhuvudtaget finns ? det är ingens problem, däremot måste jag bevisa inbetalningen av de 50 000,- frågan ? hur fan får man tillgång till bokföringen som är ivägskickad på arkivering =O

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

Kommentera

