Att sluta vilja leva =(

ett litet normalt inlägg i farten om att berätta vem jag är och varför.

aftonbladet skriver

Självmordshot till myndigheter ökar

Det är kanske inte så konstigt.

När man hamnat i sitsen att man ger upp allt och man betalar räkningar med devisen ska jag äta eller få vatten i kranen….då är ofta funderingen…men dom kommer nog inte idag det är så mycket snö.

personligen lyckades jag få min svärfar att betala mina sena vattenräkningar, ja de var sena för mina barn behövde mat, Humanistiska håller hårt vid att jag ska betala själv, de kan inte hjälpa mig för jag har det för bra (kommer en förklaring senare)
Han betalade på Tisdag kväll
Onsdag morgon ser jag kommunbilen rulla ner på gården, springer ut och pratar med männen som inte ens orkar knacka på dörren, utan de hade tagit fram spaden och metallsökaren och var på väg…. jag berättade för männen att räkningarna var betalda kvällen innan så om de kunde vara så snälla att inte stänga vattnet, jag har verkligen inte råd att betala 1200,- för att få det påslaget igen, och det är jätte pinsamt då barnen inte kan duscha eller borsta tänderna….männen skriker åt mig att de var här för att göra ett jobb inte för att knacka på dörrar….
får dem att åka härifrån sätter mig med skakande kropp vid matbordet och får inget gjort den dagen =(
Kan kännas lite märkligt då samma män dyker upp på gården dagen efter och vill stänga vattnet igen, jag förklarar igen att det betalades Tisdag kväll så pengarna kommer säkert idag, men klockan är bara 8 finns inga bakgiron som visar pengar ännu… männen står på sig och ska stänga vattnet, jag säger åt dem att avvakta en stund så jag hinner prata med deras chef… tyvärr grabben hon har telefontid från 9 och så länge tänker inte vi vänta =( lyckas få direktnumret till henne, ringer och förklarar situationen….svaret…. betala räkningen i tid så uppstår inte detta =O som om jag inte visste det =O lyckas efter en tid få henne att ge mig respit ända till Måndag..

och folk undrar varför man vill ta livet av sig emellanåt…man vet ju faktiskt att familj och vänner får det bättre om jag försvinner =(

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

3 responses to “Att sluta vilja leva =(

Kommentera

