Vem är jag ?

Jag är nog vad många skulle kalla en helt vanlig kille, haft ett liv som många andra med både eget företag och varit anställd, jag har iofs fått böter för både kört mot stopplikt och tappat körkortet för fortkörning en gång.

Jag hade ett relativt stort företag tillsammans med ett flertal ”kamrater” gjorde där felet och ”moppsade” upp mig mot fel man och ansåg att det var fel väg att gå genom att mobba anställda och ljuga så mycket som möjligt, naturligtvis blev situationen ohållbar och jag var tvungen att säga upp mig och sälja mitt innehav i företaget.
Där trodde man att resan kunde fått ett ganska bra slut, om det inte hade varit för att min ”vän” inte kunde släppa mig och började prata dåligt om mig runt staden med både modifierade sanningar och rena lögner, mer om detta senare.

Satt och funderade en hel del med en ganska nyvunnen kamrat om vad man skulle kunna göra, hade en hel del pengar på banken i det läget, vi kom fram till att vi skulle starta ett företag tillsammans !! vilken idé, jag hade lite panik med att hitta på en sysselsättning så jag tänkte inte så mycket på att han inte hade råd att gå in med kapital, han fick helt enkelt låna pengar av mig ”muntligt” som de flesta kan räkna ut så gick det här riktigt åt pipan.

Det är den här historian jag ska försöka berätta om

Om Fattig

En vanlig kille med skulder och tillgångar har även ett betalkort..inte så vanligt bland såna som jag =O Visa alla inlägg av Fattig

One response to “Vem är jag ?

  • NoCash

    Hej Broder!
    Ska bli spännande att få ta del av vad du blivit utsatt för. Mitt livsöde har du på min blogg. Du finns numera under mina rekommendationer.

    Att sprida kunskap om verkligheten får aldrig upphöra.

    NoCash

Kommentera

